پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 193986
همزمان با سالروز نهم دي‌ماه:
دو کتاب و يک نرم افزار در شهرکرد رونمايي شد
تاریخ انتشار : 1394/10/10
نمایش : 2033
همزمان با ششمين سالروز حماسه مردمي يوم‌الله نهم دي‌ماه تکتاب‌ «خواص در بوته‌ي آزمون» و کتاب «تجلي قدرت الهي» و نرم‌افزار «حماسه نهم دي‌ماه در بام ايران» رونمايي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري آئين رونمايي از اين آثار پس از کلاس معارف مديران استان در دفتر نماينده ولي فقيه در استان و به دست مبارک ايشان صورت گرفت.

 
نماينده  محترم ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد در آئين رونمايي از اين کتاب‌ها بصيرت را لازمه تصميم‌گيري مسئولان دانست و تصريح کرد: از صدر اسلام تا کنون بي‌بصيرتي و عدم شناخت باعث صدمات جبران‌ناپديري به پيکره جامعه اسلامي وارد کردنه است.

 
وي با اشاره به اينکه گاهي بي‌بصيرتي خواص سرنوشت يک ملت را عوض مي‌کند گفت: اميدواريم مردم با عبرت‌گيري از گذشته با درک صحيح از حوادث زمان مقابل توطئه‌هاي دشمنان بايستند.

 
در ادامه اين مراسم علي گرجي، گردآورنده اين دو کتاب گفت: مردم ولايتمدار استان در هشتم ديماه يک روز زودتر از برخي نقاط کشور با حضور خود ضمن محکوميت فتنه و فتنه‌گران و عوامل آنان، طومار اين توطئه چندين ساله را در هم پيچيدند.

 
گرجي افزود: فتنه 88 آزمون مناسبي بود تا عيار و مرتبه‌ هركس و به‌خصوص برخي از سياسيون مدعي كه خود را خواص جامعه مي‌خواندند، معلوم شود، به همين منظور برآن شديم تا کتاب«خواص در بوته‌ي آزمون» را گردآوري و چاپ نماييم.

 
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حماسه 9 دي هيچ‌‌گاه از حافظه تاريخي ايران محو نمي‌شود گفت: حماسه تاريخى و مردمي نهم دى كه برخاسته از مقاطع بصيرت، دشمن‏شناسى، وقت‏شناسى و حضور مجاهدانه ملت بصير ايران در برهه‏هاى حساس و تعيين‏کننده بود، باعث شد اين روز تاريخ‏ساز به‏عنوان نقطه عطفى در معادلات انقلاب اسلامى در داخل و خارج از کشور ثبت شود.

 
گفتني است نرم افزار «حماسه نه دي در بام ايران» شامل گزارش اقدامات پنج ساله ستاد نهم ديماه استان چهارمحال و بختياري و نيز پاورپوينت‌هاي برگزيده اولين فراخوان توليد محتوا با موضوع 9 دي است که سال گذشته به ميزباني استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html